Caspian Entertainment Company LLC vakansiyalar elan edir!

  • #Vakansiya
asan kadr news

Bakıda yeni açılacaq Dəniz Mall-da fəaliyyət göstərəcək Kinderland vakansiyalar elan edir. Vakansiyalarla aşağıda tanış ola bilərsiniz.

Vəzifənin adı: Əməliyyatlar üzrə koordinator (fəaliyyət sahələri üzrə)

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Fəaliyyət sahələrində eduteynerlərin işini izləmək və fəaliyyət və rol oyunlarının əsas elementləri barədə rəy vermək;
  • Müəssisənin əməliyyat təlimatına uyğun olaraq müvafiq fəaliyyət ssenarisinin istifadəsi və həyata keçirilməsini yoxlamaq;
  • Şirkət prinsiplərinə əməl olunmasına nəzarət etmək;
  • Formaların düzgün istifadəsinə və qulluq standartlarına nəzarət etmək;
  • Qurğuların tam təchizatı və iş üçün rol forması olduğundan əmin olmaq;
  • Əməliyyat şöbəsinin iş prosesinə uyğun olaraq istehlak mallarının tədarükü üçün sifarişlərin hazırlanması;
  • Nəzarət xidmətləri və tematik iş sifarişlərini inkişaf etdirib və təmin etmək;
  • İşi təmin etmək üçün hər bir müəssisədəki işçilərin gündəlik işlərini əlaqələndirmək;
  • Eduteyner hadisə kitabçaları, inventarını və müəssisəni yoxlamaq;
  • Proqram modullarında baş vermiş hadisələr barədə elektron hesabatların hazırlanması;
  • KINDI ilə əlaqəli gündəlik çatdırılma və əməliyyatların toplanması;
  • Rəhbərin razılığı ilə eduteynerlərin iş qrafiki və təyinatını əlaqələndirmək;
  • Geyim, camaşırxana və xidmət fəaliyyətlərini əlaqələndirmək və nəzarət etmək;
  • Müştəri şikayətlərinin qəbul edilməsi, onların həlli və ya müəssisə rəhbərinə və ya müvafiq şöbəyə göndərilməsi;
  • Texniki və digər iş sifarişlərini izləyib və bildirmək;
  • Giriş və çıxma zamanı bilərziklər üçün kadr dəstəyini əlaqələndirmək;
  • Tədbirlər üçün materialların toplanması və paylanmasında dəstək olmaq;
  • Təmizləyici məhsulların düzgün istifadəsinə dəstək olmaq;
  • İT tətbiqetmələri və proqram təminatı ilə uyğunsuzluqlar və ya çatışmazlıqlar barədə dərhal məlumat vermək;
  • Sənaye tərəfdaşlarının və əməliyyat standartlarının tələblərinə uyğun olaraq fəaliyyətlərin həyata keçirilməsinə dair təlimlərdə dəstək olmaq;
  • Sənaye tərəfdaşlarına və şirkətin imicinə uyğun imicinin qorunmasında dəstək olmaq;
  • KINDI fondu prosesində dəstək olmaq, xüsusilə də uyğunsuzluq olduqda;
  • Davamlı inkişaf üçün təlim qrupu ilə effektiv bir əlaqə yaratmaq;
  • Agentlik işçilərinin dəstəyi və xüsusi tədbirlər və ya partiyalar üçün iş qrafiki əlaqələndirmək;
  • Sənaye tərəfdaşlarının tələblərinə uyğun olaraq fəaliyyətlərin düzgün həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Müəssisələrdə marketinq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi və dəstəklənməsində köməklik göstərmək.


Tələblər:

  • İdarəetmə, Pedaqogika, Rabitə və Psixologiya sahəsində bakalavr dərəcəsi;
  • Müştəri Xidmətləri və ya əyləncə parklarında 3 illik iş təcrübəsi;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • Kadr və komanda idarəçiliyində təcrübə;
  • İngilis və rus dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması;
  • Növbə ilə, həftə sonları və çətin müştərilərlə (böyüklər və uşaqlar) işləmək;
  • Uzun müddət oturmadan , hərəkətli qrafikdə çalışmaq bacarığı;
  • Kiçik fasilələrlə tapşırıqları yerinə yetirə bilmək.


Son müraciət tarixi: 20.12.2019

Maraqlananlar rezumelərinin hr@asankadr.az elektron ünvanına mövzu yerində "Establishment" yazaraq göndərə bilərlər.


Vəzifənin adı: Əməliyyatlar üzrə koordinator (bilet satışı üzrə)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bilet satış fəaliyyətinə nəzarət etmək və mütəmadi olaraq rəy vermək;
  • Satış nöqtələrində cədvəl dəyişimini uyğunlaşdırmaq;
  • Aylıq məktəb qrupları, komanda performansı, iş saatı təyinetmə hesabatlarını giriş və çıxış hesablayıcı əməkdaşlarına təqdim etmək;
  • Ailələrin və qrupların gəliş-gedişi ilə əlaqədar dəqiq hesabatlarla təmin etmək;
  • Proses və onların təhlükəsizliyi zamanı Kinderlandin standartlarına sadiq qalaraq Ziyarətçilərin gəliş-gedişinə nəzarət etmək;
  • Qrup səfərlərinin qəbulu, keçidi və yola salınmasında nəqliyyat logistikasına nəzarət etmək;
  • Giriş və çıxış hesablayıcıları roluna girmə ssenarisinin istifadəsini və həyata keçirilməsini təsdiqləmək;
  • Giriş və çıxış əməliyyatlarına mütəmadi nəzarət etmək;
  • Müştəri şikayətləri qəbul etmək, həll etmək və ya yenidən yönləndirmək (uyğun şöbəyə);
  • Şöbənin iş sifarişini izləmək (təminat);
  • Promosyonlara və endirimlərə icazə vermək;
  • İT sistemləri ilə əlaqədar problemləri müvafiq şöbəyə məruzə etmək;
  • Nağd pulun idarə edilməsi və monitorinq proseduraları ilə əlaqəli məsələləri həll etmək.


Tələblər:

  • Biznesin İdarəedilməsi, Müştəri Xidmətləri, Maliyyə və Satış sahəsində təhsil;
  • Əyləncə sənayesində, Müştəri Xidmətləri və satış sahəsində 2 il təcrübə;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.

Son müraciət tarixi: 20.12.2019

Maraqlananlar rezumelərinin hr@asankadr.az elektron ünvanına mövzu yerində "Ticket sales" yazaraq göndərə bilərlər.


Vəzifənin adı: Əməliyyatlar üzrə koordinator (bədii işlər üzrə)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Fəaliyyət sahələrində eduteynerlərin işini izləmək və fəaliyyət və rol oyunlarının əsas elementləri barədə rəy vermək;
  • Müəssisənin əməliyyat təlimatına uyğun olaraq müvafiq fəaliyyət ssenarisinin istifadəsi və həyata keçirilməsini yoxlamaq;
  • Şirkət prinsiplərinə əməl olunmasına nəzarət etmək;
  • Formaların düzgün istifadəsinə və qulluq standartlarına nəzarət etmək;
  • Qurğuların tam təchizatı və iş üçün rol forması olduğundan əmin olmaq;
  • Əməliyyat şöbəsinin iş prosesinə uyğun olaraq istehlak mallarının tədarükü üçün sifarişlərin hazırlanması;
  • Nəzarət xidmətləri və tematik iş sifarişlərini inkişaf etdirib və təmin etmək;
  • İşi təmin etmək üçün hər bir müəssisədəki işçilərin gündəlik işlərini əlaqələndirmək;
  • Eduteyner hadisə kitabçaları, inventarını və müəssisəni yoxlamaq;
  • Proqram modullarında baş vermiş hadisələr barədə elektron hesabatların hazırlanması;
  • KINDI ilə əlaqəli gündəlik çatdırılma və əməliyyatların toplanması;
  • Rəhbərin razılığı ilə eduteynerlərin iş qrafiki və təyinatını əlaqələndirmək;
  • Geyim, camaşırxana və xidmət fəaliyyətlərini əlaqələndirmək və nəzarət etmək;
  • Müştəri şikayətlərinin qəbul edilməsi, onların həlli və ya müəssisə rəhbərinə və ya müvafiq şöbəyə göndərilməsi;
  • Texniki və digər iş sifarişlərini izləyib və bildirmək;
  • Giriş və çıxma zamanı bilərziklər üçün kadr dəstəyini əlaqələndirmək;
  • Tədbirlər üçün materialların toplanması və paylanmasında dəstək olmaq;
  • Təmizləyici məhsulların düzgün istifadəsinə dəstək olmaq;
  • İT tətbiqetmələri və proqram təminatı ilə uyğunsuzluqlar və ya çatışmazlıqlar barədə dərhal məlumat vermək;
  • Sənaye tərəfdaşlarının və əməliyyat standartlarının tələblərinə uyğun olaraq fəaliyyətlərin həyata keçirilməsinə dair təlimlərdə dəstək olmaq;
  • Sənaye tərəfdaşlarına və şirkətin imicinə uyğun imicinin qorunmasında dəstək olmaq;
  • KINDI fondu prosesində dəstək olmaq, xüsusilə də uyğunsuzluq olduqda;
  • Davamlı inkişaf üçün təlim qrupu ilə effektiv bir əlaqə yaratmaq;
  • Agentlik işçilərinin dəstəyi və xüsusi tədbirlər və ya partiyalar üçün iş qrafiki əlaqələndirmək;
  • Sənaye tərəfdaşlarının tələblərinə uyğun olaraq fəaliyyətlərin düzgün həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Müəssisələrdə marketinq fəaliyyətinin həyata keçirilməsi və dəstəklənməsində köməklik göstərmək.


Tələblər:

  • İncəsənət, rəqs, musiqi, aktyorluq, teatrşünaslıq və s. kimi bədii sahələr üzrə təhsil;
  • Əyləncə sənayesində və bədii yaradıcılıq sahəsində minimum 3 il təcrübə;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • Marketinq və reklam sahəsində biliklərin olması üstünlükdür;
  • İngilis və rus dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması;
  • Kadr və komanda idarəçiliyində təcrübə.

Son müraciət tarixi: 20.12.2019

Maraqlananlar rezumelərinin hr@asankadr.az elektron ünvanına mövzu yerində "Artistic" yazaraq göndərə bilərlər.


Vəzifənin adı: Müştəri xidmətləri üzrə kordinator

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İnvestorların, biznes partnyorlarının, sənaye partnyorlarının, komanda üzvlərinin və ya Kinderland konseptini daha yaxşı başa düşməyə ehtiyacı olan topluluqların bütün növ səfərlərində iştirak və təşkil etmək;
  • Kinderland müştəri təcrübəsi ilə əlaqədar əməkdaşların oriyentasiyasına, təlimlərinə və kouçinqinə dəstək olmaq;
  • Xidmətin inkişafının ətraf mühitdə gözlənilən və gözlənilməyən dəyişikliklərlə bağlı olduğunu müəyyənləşdirməklə yanaşı, müştəri ehtiyacları istiqamətlərini təyin etmək yolu ilə həll yolları təşkil etmək üçün hərəkət planları hazırlamaq və həyata keçirməklə; keyfiyyət və müştəri xidmətləri kriteriyasını yerinə yetirməklə müştəri xidmətləri məqsədlərini tamamlamaq; 
  • Ziyarətçilərlə tez-tez əlaqə vasitəsilə müştəri xidmət tələblərini tənzimləmək; daha öncəki informasiya analizi və şikayət qeydiyyatlarını istifadə etməklə ən yaxşı təcrübələri bençmark etmək üçün Kinderland obyektinə nəzarət etmək;
  • Kinderland standardlarına uyğun müştəri xidmət sahəsi siyasəti və proseduraları yaratmaq;
  • Xidmət proseslərini yoxlamaq, dəyərləndirmək və uyğunlaşdırmaqla müştəri xidmətinin səviyyəsini artırmaq;
  • Hadisə statistikasını, məsələlər, şikayətlər və həll yolları olan məlumat bazası yaratmaq, qeydiyyatını aparmaq və nəzarət etmək;
  • Xidmət proseslərini daha səmərəli etmək üçün Obyekt Menecerinə həftəlik idarəçilik hesabatları hazırlamaq;
  • Müştəri təcrübəsini inkişaf etdirmək üçün müxtəlif analiz vasitələrindən istifadə etmək;
  • Müştəri rəyi toplamaq, analiz etmək və daha sonra Kinderland ziyarətçilərinin xeyrinə xüsusi təcrübələr tərtib etmək;
  • Gündəlik brifinq və debrifinq iclaslarında iştirak etmək.


Tələblər:

  • Menecment, Administrasiya,Marketinq, Reklam və İncəsənət sahəsində minimum bakalavr təhsili;
  • Əyləncə və müştəri xidmətləri şöbəsində 3 il təcrübə;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə azərbaycan,ingilis və rus dili bilikləri;
  • Uzun müddət oturmadan , hərəkətli qrafikdə çalışmaq bacarığı;
  • Növbə ilə, həftə sonları və çətin müştərilərlə (böyüklər və uşaqlar) işləmək.

Son müraciət tarixi: 20.12.2019

Maraqlananlar rezumelərinin hr@asankadr.az elektron ünvanına mövzu yerində "Customer services" yazaraq göndərə bilərlər.


Vəzifənin adı: Xəzinə işləri üzrə koordinator

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tətbiq olunmuş endirimlər, promosyonlar, nəzakət (xeyirxahlıq) keçidləri və satış öncəsi hesabatlara uyğun gələn nağd pul məbləğinin sistem məlumatı ilə müqayisəli şəkildə hesabatını aparmaq;
  • Nağd pulu icra edilməsi, qeydiyyatının aparılması və hər növbədə kindi paylanması;
  • Nağd pul və kindi supervayzerləri tərəfindən aparılan fəaliyyətlərə və hesabatlara nəzarət etmə (birka hesabatları və korrelasiya, nağd pul və kindi yığılması və hesabatların hazırlanması, yekun birkaların dəyişdirilməsi və s.);
  • Təchizatları və istehlak materiallarını planlamaq və sorğu göndərmək (kindi və ofis təchizatları);
  • Hər növbə üçün nağd qazancları hesablamaq, sənədləşdirmək və mərkəzi kassada yığılmış nağd pul depozit çekini təhvil vermək;
  • Satış öncəsi və depozit bilet çapı (avtorizasiya prosesindən sonra sorğuya əsasən);


Tələblər:

  • Maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə bakalavr təhsili;
  • Mühasibat uçotunun əsaslarını biliyi;
  • Nağd pulla işin idarə edilməsi bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə excel proqram biliyi və proqramda çevik işləmə bacarığı;
  • Orta səviyyəli ingilis dili, rus dili.

Son müraciət tarixi: 20.12.2019

Maraqlananlar rezumelərinin hr@asankadr.az elektron ünvanına mövzu yerində "Treasure coordinator" yazaraq göndərə bilərlər.


Vəzifənin adı: Eduteyner

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin ön fəaliyyət (işəgötürmə, sıraya düzmə, qarşılama və hazırlıq ), əsas fəaliyyət (təlim, role-pley və bağlanış) və sonraki fəaliyyət (təmizlik və təmir) kimi fəaliyyətlərini şirkətin və sənaye partnyorlarının standard əməliyyat proseduralarına uyğun həyata keçirmək; 
  • Ziyarətçilərə keyfiyyətli və təhlükəsiz xidmət göstərmək (uşaqlar və onların valideynləri);
  • Gündəlik vəzifələrdə şirkətin prinsiplərinə əməl etmək;
  • Şikayətləri qəbul etmə prosesində iştirak etmək, mümkün olduğu halda həlli yolunu təklif etmək və ya əməliyyat koordinatoru və ya müvafiq şöbəyə yönləndirmək;
  • Mövzu elementləri kimi müəssisə şərtlərinin,(avadanlıq, mebel və qurğular, incəsənət, qrafika, simbollar, işıqlandırma, audio, formalar) təchizatın, IT hardware və software, ləvazimatlar, təminat vasitələri, istehlak məhsulları və hədiyyələrin gündəlik yoxlama siyahısını hər növbə üçün detallı şəkildə hazırlamaq;
  • Növbə zamanı müəssisənin gündəlik istehlak materiallarının invetarizasiyasını hazırlamaq və izləmək;
  • Proqram təminatı modulunda müəssisənin ziyarətçi iştirakını qeydiyyatdan keçirmək (sistem işləmədiyi halda qeydiyyat əllə aparılmalıdır);
  • Müəssisədə olan hadisələri sistemə daxil etmək, məruzə etmək, izləmək və həmin sahənin koordinatorunun təcili şəkildə məlumatlandırıldığından əmin olmaq;
  • Müəssisələrin əməliyyatı üçün əməliyyat koordinatorundan istehlak materialları toplamaq və əməliyyat üçün ehtiyac olan bütün materialları təmin etmək, tamamlamaq və sıra ilə yığmaq;
  • KİNDİ vəsaitinə əməliyyat şöbəsinin siyasətinə və proseduralarına uyğun şəkildə idarə və nəzarət etmək;
  • Müəssisəni təmizləmək və qaydaya salıb, yaxşı vəziyyətə gətirmək (əməliyyatdan əvvəl, ərzində və sonra);
  • Müəssisə və obyektdə ziyarətçilərin təhlükəsizliyi və mühafizəsinə təminat vermək;
  • Ziyarətçiləri müəssisə barədə vacib məlumatlarla təmin etmək və fəaliyyətə qoşulmaq üçün həvəsləndirmək;
  • Təyin olunmuş fəaliyyət üçün tutum hədəflərini izləmək və gündəlik ziyarətçi hədəflərinə nail olmağa çalışmaq;
  • Müəssisə İştirak Formu tutmaq və yeniləmək;
  • Ehtiyac olduğu halda hadisə Logbook-nu tutmaq və yeniləmək;
  • Əməliyyatdan əvvəl müəssisənin gündəlik yoxlama siyahısını doldurmaq;
  • Ehtiyac olduğu halda giriş və çıxışda bilərzik bağlanması və açılması prosesinə dəstək olmaq;
  • Ziyarətçilərin təhlükəsizliyi və mühafizəsi ilə bağlı idarə heyətinə məruzə etmək;
  • Təmir tələb edən müəssisə elementləri ilə əlaqədar hadisələri məruzə etmək;
  • Müəssisənin təmizlik ehtiyacları ilə əlaqəli hadisələri məruzə etmək;
  • Sistem müvəffəqiyyətsizliyi ilə bağlı hadisələri IT komandasına məruzə etmək;
  • Effektiv əməliyyat üçün istehlak materiallarının tələbi prosesinə dəstək olmaq, istehlak materiallarını və təmizləmə materiallarını səmərəli şəkildə istifadə etmək;
  • Müəssisənin KİNDİ vəsaitini düzgün şəkildə xəzinəyə məruzə etmək;
  • Ən yaxşı ziyarətçi təcrübəsini və xidməti təmin etmək üçün enerji və təbəssümlə yazılı məzmuna aid fəalliyətləri icra etmək.


Tələblər:

  • Pedaqogika, Psixologiya, Sosiologiya, Mədəniyyət, İncəsənət və Musiqi sahələrində təhsil;
  • Uşaqlarla işləməyə maraq;
  • Xüsusi ehtiyacları olan uşaqlarla işləmə bacarığı;
  • Növbə rejimi ilə, həftəsonları forma ilə və səy tələb edən müştərilərlə işləmə bacarığı (yetkinlər və uşaqlar);
  • Uzun iş saatları oturmadan ayaqüstə vəziyyətdə dayanmaq;
  • Davamlı öyrənmə prosesi üçün müxtəlif biznes vahidlərinə və şöbələrə dəstək və öyrənmə üçün həvəsin olması; 
  • Kiçik fasilələrlə təkrarlanan işi həyata keçirmək;
  • Danışıq səviyyəsində ingilis və rus dili.


Son müraciət tarixi: 27.01.2020

Maraqlananlar rezumelərinin hr@asankadr.az elektron ünvanına mövzu yerində "Edutainer" yazaraq göndərə bilərlər.