
1. Mustafa Tayat mağazasın-da“Satıcı” vakansiyası
Əmək haqqı: 300 AZN+ faiz
Şəhər:Bakı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq və köməklik göstərmək;
- Mallar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək;
- Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
- Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq;
- Satış proseduruna uyğun məhsullar haqqında hər tərəfli məlumatlar vermək.
- Müştəriləri mağazada qarşılamaq və köməklik göstərmək;
- Mallar haqqında ətraflı və doğru məlumat vermək;
- Mağazada yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətini həyata keçirmək;
- Müştərinin seçimi üçün optimal şərait yaratmaq;
- Satış proseduruna uyğun məhsullar haqqında hər tərəfli məlumatlar vermək.
Tələblər:
- Satış (geyim) sahəsində təcrübə;
- Azərbaycan dilini yaxşı səviyyədə bilməli;
- Kollektivlə işləmək bacarığı;
- Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
İş qrafiki: Full;
Maaş: 300 + faiz;
Maraqlananlar öz CV formalarını karyera@mustafatayat.azünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsindəSatıcı qeyd etmək mütləqdir).
2.Modenis MMC (eManat)-da “Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center)” vakansiyası
Əmək haqqı: 325-400 AZN (təcrübəyə əsasən)+ aylıq bonus
Şəhər:Bakı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
- Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi provayderlər haqqında maksimum informasiyaya və həmçinin müştərilərdə sual doğura biləcək, informasiyaya malik olmaq;
- Sənədlərin düzgün ( qəbul olunmuş təlimatlara) uyğun olaraq işlənilməsi.
- İş yerində hər zaman qəbul olunmuş geyim formasında olmaq, səliqəyə riayət etmək;
- Professional danışıq və nitq mədəniyyəti qaydalarına riayət etmək;
- Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq;
- Kommunikabellilik və səbrli olma bacarığı;
- Personal kompyuterdə istifadəçi səviyyəsində işləmə bacarığına malik olmaq;
- Bir tapşırıqdan digərinə tez keçə və adaptasiya olma bacarığı;
- Daxili fəaliyyət qaydalarına riayət etmək;
- İş prosesini düzgün icra edə bilmək üçün şirkət tərəfindən istifadə edilən proqram vasitələrindən xəbərdar olmaq və onlardan istifadə etmək;
- Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında);
- Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət çərçivəsində) əlaqə saxlamaq və problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq;
- Şöbənin digər əməkdaşlarının işdə olmadığı vaxtlarda (nahar fasiləsi, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik və digər hallarda) onları əvəz etmək.
Tələblər:
- Ali təhsilli.
- Dil Bilikləri - Azərbaycan və rus dilini mükəmməl , İngilis dili isə orta səviyyədə;
- Nitqində qüsur olmamalı;
- Veriləcək proqram təminatı ilə işləmə bacarığı ;
- Verilən tapşırığa adaptasiya olma bacarığı;
- Kollektivə uyğunlaşma bacarığı.
Müraciət etmək üçün CV-lərinizi “Call center” başlığı altında hr@modenis.az elektron poçtuna göndərə bilərsiniz.
3. Tikinti Şirkətin-də da “Reception”vakansiyası
Əmək haqqı: 400-500 AZN
Şəhər: Bakı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan zəngləri və emaillari cavablandırmaq, ehtiyac duyulduğu halda digər departamentlər ilə əlaqələndirmək;
- Müştərilərin problemlərini həll etməkdə yaxından iştirak etmək;
- Qeydiyyat şöbəsi üzrə kargüzarlıq işlərini icra etmək.
Tələblər:
- MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməli;
- Azərbaycan və Rus dillərini əla səviyyədə bilməli;
- Yaş həddi: 20-35.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Məsuliyyətlik
- Gülərüzlülük;
- Operativlilik;
- Pozitivlik;
- Ünsiyyətcil olmaq.
İş vaxtı: həftədə 6 dəfə, 09-00-18-00.
Maraqlananlar öz CV formalarını hr_farrukh@mail.ruünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsindəReception qeyd etmək mütləqdir).
4. ASEL-da“Qeydiyyatçı” vakansiyası
Əmək haqqı: 300-400 AZN
Şəhər:Bakı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması, rəhbərliyə bir başa təqdim olunması;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək;
- İşçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək;
- Daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
- Daxil və xaric olan sənədlərin qeydiyyatı;
- İşçilərələ həftəlik görülən işlərin müzakirəsi və yarana biləcək problemlərin aradan qaldılırması;
- Dərslərin keyfiyyətinə nəzarət;
- Müştərilərdən gələn sorğuların.
Tələblər:
- Təhsil Orta texniki;
- İş təcrübəsi 1 ildən aşağı;
- Azərbaycan dili yüksek səviyyədə bilməli.Rus dili ustünlükdü;
- Yaş 20-34;
- İşində son dərəcə dəqiq və məsuliyətli olmalı;
- Hər zaman işi peşəkarından öyrənmək istəkli olmalı;
- Yaranan problemlərə özü cavabdehlik daşımaq qabiliyyətli
Şəxsi keyfiyyətlər: - Yüksək ünsiyyət qabiliyəti;
- Gülərüz, mehriban, aktiv.
Maraqlananlar öz CV formalarını cv1@aselgroup.az ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində“Qeydiyyatçı”qeyd etmək mütləqdir).
5. Coral Travel-da “Tur meneceri” ” vakansiyası
Əmək haqqı: 300-400 AZN
Şəhər:Bakı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müxtəlif istiqamətlər üzrə fərdi və qrup turlarının hazırlanması;
- Müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında və işgüzar formada cavablandırılması;
- Müştərilərlə yüksək səviyyəli münasibətlərin qurulması;
- Otellərin bronlaşdırılması;
- Sosial şəbəkələr üzərindən sorğuların cavablandırılması;
- Mövsimə və tələbə uyğun turların axtarılması və reklam bölməsinə ötürülməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- İş təcrübəsi:1 aşağı;
- Yaş: 20-30;
- Azərbaycan və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir);
- Səlis və işgüzar danışıq bacarığına malik olmaq;
- Yüksək ünsiyyət qurma bacarığına malik olmaq;
- Məsuliyyətli və diqqətli olmaq;
- Gülərüz və özünə qarşı tələbkar olmaq;
- Vaxtın idarəolunması bacarığına malik olmaq;
- Mühitə tez uyğunlaşmaq və komandada işləmə qabiliyyətinə malik olmaq
İş saatları: 10:00-dan 18:00-dək;- Şənbə günü:11:00-dan 16:00-dək.İstirahət günü - Bazar günü;
Əmək haqqı şəxsin təcrübə və bacarıqlarına görə dəyişə bilər.
Maraqlananlar şəkilli CV formalarını office@coraltravel.com.az ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində Tur meneceri qeyd etmək mütləqdir).