Xəbərlər və yeniliklər
AGA Group Şəki şəhərində yerləşən filialı üçün vakansiya elan edir!
23.07.18

Ofis menecer / region Şəki şəhəri

Tələblər:

  • Ali texniki, İT və ya iqtisadiyyat yönümlü təhsili olması gərəkir;
  • Yaş həddi: 23-35 yaş
  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 1il iş təcrübəsi
  • Fərdi və komandada işləmək bacarığı

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Ofisin problemsiz və effektiv şəkildə idarə edilməsini təmin etməlidir;
  • Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət;
  • Kargüzarlıq nümunələrinin, müqavilələrinin hazırlanması;
  • İşçilərin işə davamiyyətinə nəzarət və aylıq hesabatın təqdim edilməsi;
  • Email və telefonların cavablandırılması;
  • Ofis üzrə Sifarişlərin yazılması;
  • Rəhbərliyin digər göstərişlərinin icrası.
  • İş yeri Şəki şəhəri;
  • İş qrafiki: Həftə içi 09:00-18:00, Şənbə günü (09:00-13:00);
  • Əmək haqqı 300-400 AZN.

 

Xahiş edirik, maraq göstərən şəxslər öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə "Ofis meneceri-Şəki" sözünü qeyd etməklə hr@agagroup.az elektron poçtuna göndərsinlər.

 

Facebookda biz