Xəbərlər və yeniliklər
Həftənin vakansiyaları
09.12.16

1. Kredit şöbəsinin mütəxəssisi

Vəzifələr:

  • Kreditlərin rəsmiləşdirilməsi və rəsmiləşdirilən kredit sənədlərinin arxivləşdirilməsi;
  • Kredit portfelinə nəzarət etmək və təhlillər aparmaq;
  • Yeni müştərilərin cəlb edilməsində aktiv iştirak etmək;
  • Korporativ müştəri mədəniyyəti standartlarına əməl etmək;
  • Vəzifə təlimatı çərçivəsində rəhbərliyin əmr və tapşırıqlarını yerinə yetirmək.

 

Tələblər:

  • Ali iqtisadi və ya riyazi təhsil;
  • Analitik düşüncə;
  • MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı (Bakı filialları üzrə);
  • Əla ünsiyyət bacarıqları;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, aydın diksiya, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti.

 

2. Müştərilərə xidmət şöbəsinin mütəxəssisi (Daşkəsən, Salyan, Neftçala, Ağcabədi, Şəmkir, Ağdam, Lənkəran, Sabirabad, Bərdə, Tərtər, Yevlax filialları)

Vəzifələr:

  • Müştərilərə xidmət;
  • Mərkəzi Bankın və Kapital Bankın daxili prosedurlarına əsasən, bank məhsullarının satışı;
  • Dövlət rüsumlarının və kommunal ödənişlərin qəbulu;
  • Ödəniş kartları üzrə əməliyyatların aparılması.

 

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
  • Analitik düşüncə;
  • MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
  • Riyazi biliklər;
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı (Bakı və Sumqayıt filialları üzrə)
  • Əla ünsiyyət bacarıqları;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, aydın diksiya, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti.

 

3. Məlumat Xidməti üzrə Mütəxəssis (Bakı (Qaradağ), Sumqayıt, Qazax, Lerik, Şamaxı, Biləsuvar, Şəki, İsmayıllı filialları)

Vəzifələr:

  • Filiala müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması;
  • Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi;
  • Elektron növbəlilik sistemi üzrə müştərilərin müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi; Ödəniş terminalları və Q-matic cihazından istifadə qaydaları haqda məlumatların verilməsi.

 

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan və Rus dillərində əla danışmaq qabiliyyəti (Bakı və Sumqayıt filialları üzrə);
  • Ünsiyyətqurma və izahetmə qabiliyyəti;
  • Operativlik və dəqiqlik;
  • Məsuliyyətlilik və təzyiqə davamlılıq;
  • MS Office proqramları üzrə biliklər.

 

4. Satış Kanalları Departamentinin Alternativ Satış Kanalları Şöbəsinin Telemarketinq qrupunun mütəxəssisi

Vəzifələr:

  • İstehlak kreditləri və digər pərakəndə bank məhsulları ilə bağlı daxil olmuş sorğuları cavablandırmaq;
  • Müraciətlərin ilkin təhlilini aparmaq və potensial müştəriləri müəyyən etmək;
  • Potensial müştəriləri qiymətləndirmək və müştəriyə rəsmiləşdirilə biləcək kredit məbləğini hesablamaq;
  • Potensial müştərilərin bankın filiallarına yönləndirilməsini təmin etmək;
  • Müştərilərlə satış sonrası əlaqə yaratmaq və məmnuniyyət səviyyəsini müəyyən etmək;
  • Qeyd olunan öhdəliklər üzrə Bankın müvafiq struktur bölmələri ilə əlaqələri koordinasiya etmək.

 

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
  • Dəqiqlik və operativlik;
  • Analitik təfəkkürə sahib olma;
  • Təzyiq altında işləmə qabiliyyəti;
  • Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dillərini bilmək;
  • MS Office bilikləri.

 

5. İnformasiya sistemlərinə dəstək şöbəsinin mütəxəssisi

Əmək haqqı: 500 AZN

Vəzifələr:

  • Bankın server və digər avadanlıqların dəstəklənməsini təmin etmək;
  • Bankın infrastrukturunda istifadə olunan proqram təminatlarının dəstəklənməsi;
  • Sistem resurslarının daha səmərəli istifadəsi, təkmilləşdirilməsi üçün araşdırmalar aparmaq;
  • Kompyuter və digər texniki avadanlıqlarda yaranan problemin aradan qaldırılması;
  • Pul köçürmə sistemlərində yaranan problemlərin aradan qaldırılması və sazlanması;
  • İşçi stansiyalarının hazırlanması.

 

Tələblər:

  • İT və ya Texniki sahədə ali təhsil;
  • İT sahəsində 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • Əla ünsiyyətqurma bacarığı;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan, yaxşı səviyyədə Rus dili biliyi;
  • Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və tətbiqi bacarığı;
  • Qısa müddət ərzində problemi aşkar etmək və aradan qaldırmaq bacarığı;
  • Komandada işləmək bacarığı, topladığı təcrübəni bölüşmək bacarığı;
  • Diqqətlilik, detallara qarşı diqqətlilik.

 

6. Kassa bölməsinin kassiri (Gədəbəy, Daşkəsən, Beyləqan, İmişli, Salyan, Lənkəran, Ağcabədi, Ağdam)

Əmək haqqı: 300 AZN

Vəzifələr:

  • Xəzinə mədaxil və məxaric sənədlərini icra etməzdən əvvəl onun tam doldurulması və əməliyyata sərəncam verən,o cümlədən əməliyyat aparan şəxslərin imzalarının mütləq qaydada olmasına təkrar nəzarət edilməsi;
  • Əməliyyat gününün sonunda gün ərzində aparılan mədaxil məxaric əməliyyatlarının hesablardan çıxarışla uzlaşdırılaraq balansa çıxılması;
  • Əməliyyat gününün sonunda xəzinədəki nağd pul vəsaitlərinin və digər dəyərlilərin filial müdiri və baş mühasibin iştirakı ilə sayılıb balans məlumatları ilə tutuşdurmaq.

 

Tələblər:

  • Ali təhsil (riyaziyyat, maliyyə və mühasibat arzuolunandır);
  • Müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
  • Riyazi hesablama aparmaq və analitik mühakimə etmək qabiliyyəti;
  • MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı (Bakı və Sumqayıt filialları üzrə);
  • Nəğd pulla intensiv işləmə bacarığı;
  • Mübadilə məntəqəsində iş bacarığı;
  • Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı;
  • Məsuliyyət, işdə dəqiqlik, düzgünlük və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
  • İşgüzarlıq, aktivlik, təşəbbüskarlıq və problemləri həll etmək bacarığı.

 

7. Call Centre Şöbəsinin Mütəxəssisi

Vəzifələr:

  • Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
  • Müştərilərə zəng edərək cari kampaniyalar haqqında məlumat vermək;
  • Müştəri müraciətlərinə əsasən ödəniş kartları ilə bağlı əməliyyatları aparmaq.

 

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
  • Dəqiqlik və operativlik;
  • Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı;
  • Təzyiq altında işləmə qabiliyyəti;
  • Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dillərini bilmək;
  • MS Office bilikləri.

 

Maraqlananlar öz CV formalarını hr@asankadr.az ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır)

Bravo Supermarket (Gənclik filialı) və Bravo Gipermarket (Əhmədli filialı)

  1. Anbardar
  2. Paketçi
  3. Xəzinədar
  4. Satıcı

Vəzifələr:

  • Həftədə 6 iş günü;
  • Növbəli iş rejimi.

 

Tələblər:

  • Ali və ya orta ixtisas;
  • Yaş 20-38;
  • İş təcrübəsi 1-3 il;
  • Azərbaycan və Rus dillərini bilməlidir.

 

Maraqlananlar öz CV formalarını hr@asankadr.az ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır)

 

 

Dizayner

Əmək haqqı: 800 - 1000 AZN

Vəzifələr:

  • Sosial media üçün vizualların yaradılması;
  • İş qrafiki: 9:00-18:00.

 

Tələblər:

  • Azərbaycan və rus dillərini bilməli (ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir);
  • Kompüter biliyi: Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, 3D Max (arzu olunandır);
  • Tipoqrafika, kompazisiya və illüstrasiyanı bilməli;
  • Qoyulmuş hədəflərə çatmaqda israrlı;
  • Ünsiyyətcil, fəal, çevik;
  • Yaradıcı yanaşma və dizayn təfəkkürü;
  • Təşəbbüskar;
  • Portfolionun mövcudluğu mütləqdir.

 

Zəhmət olmasa, CV-lərinizi və portfolionuzu info@facemark.az mail ünvana göndərin.

 

 

Tərcüməçi

Əmək haqqı: 300 AZN

Vəzifələr:

  • Tərcüməçilərə verilən sənədləri keyfiyyətli, operativ və vaxtında təhvil verilməsi vacib şərtlərdəndir;
  • Həftədə 1 gün istirahət;
  • İş saatı 10:00-20:00.

 

Tələblər:

  • Səlis nitq qabiliyyəti;
  • Aktiv dinləmə bacarığı;
  • Daxili rahatlıq və sakitlik;
  • Emosiyalara hakim olma bacarığı;
  • Psixoloji möhkəmlik və sabitlik;
  • Kompleks və utancaqlıqdan uzaq;
  • Fikri açıq ifadə etmə qabiliyyəti;
  • Stresə qarşı müqavimət.

 

Maraqlananlar öz CV formalarını office@shamstranslation.az ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır)

 

 

Kassir

Əmək haqqı: 300 AZN

Vakansiya aşağıda göstərilmiş ünvanlara aiddir: 1. Bakı şəh., Nəsimi rayonu, S.Rəhimov küç., 179A 2. Bakı şəh., Nəsimi rayonu, Nizami küç., 129E 3. Bakı şəh.,Yasamal ray.,Şərifzadə küç.,39 4. Bakı şəh., Abşeron rayonu, Novxanı kəndi 5. Bakı şəh., Nəsimi rayonu, S.Vurğun küç., 34 6. Abşeron rayonu, Xırdalan şəhəri, M.Hüseynzadə küç., 54B 7. Bakı şəh., Nərimanov r., Aşıq Alı k., R.Qafurov küç.,( Abu Arenanın yaxınlığı) 8. Bakı şəh., Xətai rayonu, Əhmədli qəs, M.Hadi küç., 106 9. Bakı şəh., Mərdəkan q. Ə. Rəhimov k., 2

Vəzifələr:

  • Həftədə 6 iş günü;
  • Növbəli iş rejimi;
  • Sürüşgən qrafik;
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir;
  • Kassa əməliyyatlarının həyata keçirilməsi.

 

Tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə təhsil tələb olunur;
  • Riyazi biliklər yüksək səviyyədə;
  • Hesablamaları aparmağı bacarmalı;
  • Azərbaycan dilini səlis bilməlidir;
  • Yaş 20-28;
  • Tələbələrdə müraciət edə bilər.

 

Satıcı

Əmək haqqı: 260 AZN

Vakansiya aşağıda göstərilmiş ünvanlara aiddir: 1. Bakı şəh., Nəsimi rayonu, S.Rəhimov küç., 179A 2. Bakı şəh., Nəsimi rayonu, Nizami küç., 129E 3. Bakı şəh.,Yasamal ray.,Şərifzadə küç.,39 4. Bakı şəh., Abşeron rayonu, Novxanı kəndi 5. Bakı şəh., Nəsimi rayonu, S.Vurğun küç., 34 6. Abşeron rayonu, Xırdalan şəhəri, M.Hüseynzadə küç., 54B 7. Bakı şəh., Nərimanov r., Aşıq Alı k., R.Qafurov küç.,( Abu Arenanın yaxınlığı) 8. Bakı şəh., Xətai rayonu, Əhmədli qəs, M.Hadi küç., 106 9. Bakı şəh., Mərdəkan q. Ə. Rəhimov k., 2

Vəzifələr:

  • Həftədə 6 iş günü;
  • Növbəli iş rejimi;
  • Sürüşgən qrafik;
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir;

 

Tələblər:

  • Ali təhsil tələb olunmur;
  • Azərbaycan dili səlis bilməlidir;
  • Tələbələrdə müraciət edə bilər;
  • Yaş 18-28.

 

Maraqlananlar öz CV formalarını hr@asankadr.az ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır)

Təlim satış koordinatoru

Əmək haqqı: 200 AZN

Vəzifələr:

  • Hədəf auditoriyası, potensial müştərilərlə işin təşkili;
  • Real müştərilərlə işin idarə edilməsi, müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi;
  • Uyğun biznes istiqamətinin inkişaf etdirilməsi, biznes planın, strategiyanın hazırlanması;
  • Müştərilər üçün təqdimatların hazırlanması və keçirilməsi;
  • İstiqamət üzrə marketinq tədbirlər planın hazırlanması, keçirilməsi;
  • İllik marketing strategiyasının hazırlanması.

 

Tələblər:

  • Biznesin təşkili və idarə edilməsi, menecement, marketinq və oxşar sahələr üzrə ali təhsil;
  • Biznes təqdimatların hazırlanması və keçirilməsi təcrübəsi;
  • Biznes yazışma və korrespondensiya qaydalarını bilmək;
  • Azərbaycan və Rus dilini səlis bilməli (İngilis dili bilənlərə üstünlük veriləcək);
  • Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti, liderlik, inandırma, təşkilatçılıq, konfliktlərin idarəedilməsi, stresədavamlılıq, problem həlletmə, analitik düşüncə, məqsədyönlülük, daimi inkişafa həvəsli olmaq.

 

Maraqlananlar öz CV formalarını office@sefco.net ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır)

Facebookda biz